sunnuntai 24. tammikuuta 2016

Nyt taitaa mennä hyvin kun en ole kirjoitelut tänne sivulle.
Olen nauttinut suunnottamasti kun olen jaksanut tehdä kaikkea kivaa eli kävellä pitkiä lenkkejä ja elokuvissakin tuli käytyä Nuotin vierstä..hauska oli.
Jos joskus olen lenkkeillyt vauhdilla nyt menee hitaalla mutta hyvää tekee.
Tämän päivän lehdessä oli ystäväni Raija Heikkisen kuolin ilmoitus ja kyllä se vaan kosketti.
Toivotaan ja olen kyllä aika varma että tämän syövän minä selätän. Kuitenkin joskus mietin että jos se kuitenkin leviää siksi elämästä tulee nauttia kaikista hetkistä.
Olisi kiva löytää joku ihminen (mies) sielun kumppaniksi tähän elämään mutta ei samaan huusholliin.
Minua on alkanut inhottaa miehet jotka tupakoi ja ottaa viinaa huh huh ne näyttää elähtäneiltä että oksettaa rykivät räkää yät yäk. Onkohan itsestään välittäviä miehiä olemassa, siinä pulma.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti